Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Klik op de vraag om het antwoord te lezen. Staat je vraag er niet bij of zijn er toch nog onduidelijkheden?
Voor vragen over kaartverkoop kan je het beste even mailen naar: tickets@hedon-zwolle.nl. Voor alle andere vragen naar: info@hedon-zwolle.nl.
Tijdens kantooruren zijn we telefonisch te bereiken via 038-4527229.
Tickets
12 itemsTickets zijn verkrijgbaar via onze website, bij Plato Zwolle (Klokkensteeg 14) en indien beschikbaar aan de kassa van Hedon op de avond van het event. Klik hier voor meer informatie over het bestellen van tickets.
Indien niet uitverkocht kunnen ’s avonds aan de kassa van Hedon ook kaarten worden gekocht. Als een productie is uitverkocht kan je dit zien bij het event op onze website.
De scanners kunnen streepjescodes lezen vanaf de meeste mobiele telefoons. De helderheid van je scherm moet dan wel op maximaal staan. We raden echter aan om een ticket uit te printen omdat een kras op het scherm, weigerende internetverbinding, lege batterij of te weinig contrast van het beeldscherm voor problemen kan zorgen. Als een ticket niet gescand kan worden kunnen we je niet doorlaten. Wel kan je op vertoon van je transactienummer en legitimatie dan alsnog je ticket afhalen aan de kassa, echter kan dit betekenen dat je nogmaals in de rij moet aansluiten.
Je kan je tickets opnieuw opvragen door even in te loggen in je account. Als je op Bestelhistorie klikt zie je je eerder gedane bestellingen en de mogelijkheid om de tickets te downloaden of naar je toe te laten mailen.
Probeer in dit geval eerst of je opnieuw kan inloggen. Als dit lukt klik daarna rechtsboven in het scherm op Mijn Account. Daar vind je een linkje naar je bestelhistorie waar je je tickets opnieuw op kan vragen. Heb je dat gedaan en ontvang je alsnog geen tickets? Dan wordt de bevestigingsmail met de tickets waarschijnlijk tegen gehouden door een spamfilter. Je kan je mailadres na inloggen veranderen in een alternatief onder het kopje Mijn Account.
Lukt het inloggen niet? Dan is in veel gevallen er een tikfout gemaakt bij het invoeren van het mailadres tijdens het aanmaken van een nieuw profiel. Stuur in dat geval even een mail naar tickets@hedon-zwolle.nl (mailbox wordt dagelijks gecontroleerd).
Heb je kaarten voor vanavond besteld? Meld je even aan de avondkassa. Bij voorkeur met het transactienummer zoals vermeld op je bankafschrift. Daar kunnen ze alsnog je ticket uitprinten. Neem voor de zekerheid even je legitimatie mee. )
Klik bij het inlogscherm op "wachtwoord vergeten" en vul daar je emailadres in, dan krijg je een nieuw wachtwoord toegestuurd.
Kan ik mijn kaartjes ook retourneren? Eens gekochte kaarten worden NIET meer teruggenomen. Het gebeurt helaas te vaak dat mensen voor de zekerheid alvast kaarten kopen en uiteindelijk toch niet gaan. Je wordt hier tijdens het bestellen ook op gewezen.
Uitverkocht is bij ons ook echt uitverkocht. Hedon hanteert geen wachtlijst of reservelijst. Koop geen kaarten via andere (secundaire) kanalen en voorkom zo dat je teveel betaald, geen kaarten ontvangt of valse kaarten krijgt.
Je gegevens worden alleen gebruikt voor in ons eigen klantenbestand en worden niet aan derden verstrekt. Wij zullen je niet benaderen tenzij je hebt aangegeven dat we je op de hoogte mogen houden. Adresgegevens worden alleen gebruikt voor onze eigen analyses waarmee we ons promotiebeleid beter kunnen afstemmen.
Geen probleem, even inloggen en rechtsboven op je mailadres klikken. Daar vind je een linkje naar je bestelhistorie waar je je tickets opnieuw op kan vragen. Let er goed op dat de mail met je tickets niet in je map "ongewenste email" terecht is gekomen.
Heb je hierover vragen? Stuur dan even een mailtje naar tickets@hedon-zwolle.nl
We raden je ten strengste aan geen kaarten te kopen via zogeheten ‘secondary ticketsites’. Doorgaans betaal je op een dergelijke site veel meer dan de oorspronkelijke prijs, is het maar de vraag of je ze überhaupt ontvangt en komt het voor dat er onofficiële kaarten in omloop zijn. Hedon kan hier niet aansprakelijk voor worden gesteld.
Staat je vraag hier niet tussen dan kan je het beste even een mailtje sturen naar tickets@hedon-zwolle.nl (mailbox wordt dagelijks gecontroleerd).
Praktisch
5 itemsWe werken in Hedon met munten voor de aanschaf van concumpties. Eens gekochte munten worden niet retour genomen, maar deze zijn geruime tijd nog te gebruiken (minimaal tot een jaar na aanschaf). Op dit moment verkopen en accepteren we zwarte munten. Andere kleuren zijn helaas niet meer te geldig.
Helaas, Hedon beschikt niet over zitplaatsen tenzij het nadrukkelijk staat aangegeven bij het desbetreffende event.
Vanwege veiligheidsredenen is het tijdens optredens waarbij grote drukte wordt verwacht niet mogelijk een stoel of kruk aan te vragen. Bij minder drukke avonden kunt u dit bij binnenkomst overleggen echter bepaalt de dienstdoende medewerker ter plekke of dit mogelijk is of niet. Van te voren een stoel of kruk reserveren is niet mogelijk.
Hedon is toegankelijk voor mensen in een rolstoel. Voor elk optreden is een beperkt aantal rolstoeltickets beschikbaar. Deze zijn alleen via onze website te bestellen. Eventuele begeleiders dienen in het bezit te zijn van een geldig ticket (geen rolstoelticket). De rand van de grote zaal ligt iets hoger dan de vloer zelf, er worden verder geen extra verhogingen bijgeplaatst. Het pand beschikt over een aangepast toilet.
Vanwege veiligheidsredenen is het tijdens optredens waarbij grote drukte wordt verwacht niet mogelijk een (extra) stoel of kruk aan te vragen. Bij minder drukke avonden kunt u dit bij binnenkomst overleggen echter bepaalt de dienstdoende medewerker ter plekke of dit mogelijk is of niet.
Parkeergarage Diezerpoort is de voordeligste optie (vanaf 18.00 uur betalen wij je kaartje) en ligt op slechts 3 minuten lopen vanaf Hedon. Maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag kan je zelfs vrij parkeren vanaf 20:00 uur, op donderdag vanaf 21:00 uur en koopzondag vanaf 17:00 uur.
Adres voor navigatie: van Wevelinkhovenstraat 8
Parkeren kan daarnaast tegen betaling aan de Schuttevaerkade (tegenover het Campanille Hotel), parkeerdek Noordereiland of direct naast Hedon (let op, beperkt plaats!).
Fiets
Voor fietsers is een plek gereserveerd op het terrein direct naast Hedon. (rechts van het pand) Wij verzoeken vriendelijk om geen fietsen voor het pand neer te zetten, deze worden verwijderd.
Op onze website vermelden wij bij het event de tijden waarop de zaal open gaat en het tijdstip van aanvang. De genoemde aanvangstijd is het moment waarop het voorprogramma begint. Indien er geen voorprogramma staat vermeld is dit de tijd waarop de hoofdact begint.
Wij streven er naar om enkele dagen voor het evenement het tijdschema online te plaatsen bij het event. Bekijk altijd op de dag zelf nog een keer de tijden op onze website. Genoemde tijden zijn onder voorbehoud en komen in samenspraak met de artiest tot stand.
Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met de mensen die afhankelijk zijn van het Openbaar Vervoer.
Beleid
3 itemsFotocamera's met verwisselbare lenzen zijn niet toegestaan zonder toestemming vooraf. Ook het maken van video / audio-opnames is niet toegestaan. Persfotografen kunnen accreditatie aanvragen via prmedewerker@hedon-zwolle.nl. Let op! Zonder geldig persticket wordt de toegang met camera geweigerd.
Standaard geldt voor alle events in Hedon de minimum leeftijd 16+. Bezoekers onder de 16 jaar mogen naar binnen onder begeleiding van een volwassene (= 18+).
Bovenstaande vervalt zodra duidelijk een minimumleeftijd wordt aangegeven op de website bij het event. Dan wordt de minimum leeftijd aangehouden die wordt vermeld op de uitingen voor ALLE bezoekers.
Per 1 januari 2014 is de minimale leeftijd voor alcoholgebruik in Nederland verschoven naar 18+, dit geldt uiteraard ook voor bezoekers van Hedon. Voor bezoekers boven de 18 hebben wij (bij twijfel over leeftijd) speciale bandjes, deze zijn bij de entree verkrijgbaar.
De bandjes zijn bedoeld voor mensen tussen de 18 en 25 jaar oud, tot deze leeftijd zullen wij vragen naar legitimatie bij de entree en/of de bar. De polsbandjes zijn altijd bij de entree verkrijgbaar op vertoon van identiteitsbewijs.
Het gebruik van alcohol onder de 18 is verboden, hier wordt dus ook op gecontroleerd door het aanwezige personeel. Net als in het dagelijks leven is het verplicht om identiteitsbewijs bij je te hebben, ben je niet in het bezit hiervan dan kunnen wij je de toegang tot Hedon weigeren.
Ik & Hedon
5 itemsDat kan! Over het algemeen zijn er door de week heen vele mogelijkheden om Hedon te huren. Zeer incidenteel zijn er ook mogelijkheden in het weekend. Kijk op onze verhuurpagina voor meer informatie of neem contact met ons op door een mailtje te sturen naar: verhuur@hedon-zwolle.nl
Bij Hedon zijn zo’n 200-220 vrijwilligers actief op tal van vlakken; achter de bar, kassa, geluidstafel, lichttafel, backstage of bij de afdeling publiciteit. Lijkt het jou wel wat om onderdeel uit te maken van een hecht team en een bijdrage te leveren aan een ultieme concert- of danceavond? Vul dan hier het aanmeldformulier in.
Jazeker, binnen Hedon zijn diverse stageplaatsen. Indien er pekken vrij zijn vind je de vacatures op DEZE pagina.
Als er vacatures zijn dan plaatsen we deze op onze vacaturepagina. Wij houden geen open sollicitaties in portefeuille.