Kaartverkoop

Tickets zijn verkrijgbaar via onze website, bij Plato Zwolle en indien beschikbaar aan de kassa van Hedon op de avond van het event. Koop geen kaarten via andere kanalen tenzij nadrukkelijk op onze website aangegeven, dan weet je zeker dat je kaarten echt zijn en je niet teveel betaald.

TICKETS BESTELLEN, ZO WERKT HET:   

  • Zoek in het programma het event (concert, party, etc.) waar je kaarten voor wilt bestellen
  • Klik op de BESTEL knop. 
  • Log in met je Hedon account of met je eigen Facebook of Googleaccount.

    Wil je niet inloggen via Facebook of Google dan kan je eenvoudig eenmalig een Hedon account aanmaken door op "account aanmaken" te klikken en de stappen te volgen. (nb. Je persoonsgegevens worden enkel en alleen gebruikt in ons eigen klantenbestand. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt. Wij kunnen (en willen) je Facebook gegevens niet gebruiken om content te plaatsen)
  • Geef aan hoeveel kaartjes je wilt bestellen. Wil je voor nog een event kaarten kopen? Klik op "verder winkelen". Zo niet, klik dan op "bestellen".
  • Geef aan of je wilt betalen met iDeal (online betalen via uw eigen bank) of met creditcard (VISA of Mastercard). Als je een Podium Cadeaukaart of Hedon Cadeaukaart van iemand hebt gekregen kan je daar ook mee betalen.    
  • Zodra je betaling rond is ontvang je je tickets per email. Let er even goed op dat deze mail niet in je map ongewenste mail terecht is gekomen. In de bijlage vind je een PDF bestand. Je ontvangt één PDF bestand voor je complete bestelling. Dus als je bijvoorbeeld drie kaarten voor een concert hebt besteld, dan ontvang je één PDF met daarin drie tickets (lees drie pagina’s).  
  • Print je E-tickets uit en neem ze mee op de avond van de productie. Nadat je je ticket hebt laten scannen bij de ingang kan je naar binnen.

De scanners kunnen streepjescodes lezen vanaf de meeste mobiele telefoons. Zorg ervoor dat je lichtintensiteit op 100% staat en je je tickets bij de hand hebt op het moment dat je binnenkomt. Let op: Een kras op het scherm, weigerende internetverbinding of lege batterij kan voor problemen zorgen. Als een ticket niet gescand kan worden kunnen we je niet binnen laten. Hierdoor raden we aan om toch je tickets uit te printen.


Heb je vragen? Kijk dan even bij de veelgestelde vragen. Kom je er dan nog niet uit mail dan even naar tickets@hedon-zwolle.nl. Deze mailbox wordt dagelijks gecontroleerd.
 


Hedon hanteert de Algemene Bezoekersvoorwaarden van de VNPF (Vereniging Nederlandse Poppodia- en Festivals). Klik HIER om deze te downloaden, onze privacy statement vind je HIER.


Korting met je CJP-pas

In samenwerking met CJP bieden we bij Hedon geregeld toffe kortingen aan voor concerten en dance-events. Bekijk de selectie van het CJP-aanbod hier. Op het moment dat we een speciale korting hanteren bij een event verschijnt het speciale CJP-ticket tijdens de bestelprocedure. Bij het scannen van je ticket zal er om je CJP-pas gevraagd worden dus zorg dat je die altijd bij je hebt. 

Ondersteuning nodig?

Ondervind je problemen met je account, bestelling of tickets? Laat het ons weten!