038 DIGITAL

met Carlijn Postma (The Post) / Laura Evers en Joëlle Hooijer (Easytoys)
Carlijn Postma (The Post)Laura Evers en Joëlle Hooijer (Easytoys)
Sprekers

Carlijn Postma (The Post) en Laura Evers en Joëlle Hooijer (Easytoys)

038 DIGITAL
Over

038 DIGITAL

We mogen weer de zaal in! En deze eerste post-corona 038 Digital is meteen weer een hele bijzondere. Want hoe maak je content die net zo verslavend is als Netflix? En hoe vertel je het verhaal van iets wat iedereen doet, maar waar bijna niemand over praat? Drie topsprekers, live muziek en de kans om je Zwolse medemarketeers en -ondernemers weer eens te zien (vanaf veilige afstand).

Daarnaast streamen we deze 6e editie ook live (in samenwerking met Fideo, uit Zwolle), zodat de mensen die niet meer in de zaal passen niets hoeven te missen! Registreer je voor onze wachtlijst om tegen die tijd ook de livestream te ontvangen via e-mail.


Sprekers

Carlijn Postma (The Post)

Zelfs de meest ervaren marketeers en communicatieprofessionals doen nieuwe inzichten op wanneer Carlijn Postma spreekt over contentmarketing. Ze werd niet voor niets eerder uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar! Met haar scherpe, frisse kijk op het vakgebied, ontwikkelt ze handige instrumenten en methodieken voor contentmarketing. Daarbij laat ze zich graag inspireren door Netflix en Hollywood.

Tijdens 038Digital neemt Carlijn je mee in de wereld van Bingemarketing, tevens de titel van haar nieuwste boek. Met herkenbare voorbeelden uit films en series en praktische modellen die je eenvoudig zelf toepast, inspireert ze je om zelf binge-waardige content te maken. Want, wat ze in Hollywood doen, dat kunnen merken zelf ook met bingemarketing!

Carlijn staat deze avond niet alleen op het podium. Haar presentatie wordt muzikaal begeleid, nee sterker nog, kracht bijgezet met muzikale content door North Star.

null

Sprekers

Laura Evers en Joëlle Hooijer (Easytoys)

Easytoys.nl is onderdeel van EDC-Retail, Europa’s grootste speler op het gebied van seksartikelen. De afgelopen jaren heeft EDC met meerdere webshops een spectaculaire groei meegemaakt. EDC en haar merken zijn bovendien dagelijks bezig met het doorbreken van de taboes rondom seksspeeltjes en seks.

Laura Evers (Manager Content Marketing) en Joëlle Hooijer (Creatief Conceptontwikkelaar) vertellen je tijdens deze editie meer over de groei van Easytoys/EDC en de rol die contentmarketing hierin speelt.

null
Programma